piątek, 26 sierpnia 2011

Yo!

Yo!

Już po południej drzemce ;]
Nawet nie wiem w którym momencie zasnęłam. Ale to nic. Siedzi mi w głowie pewien pomysł, ale nie wiem jak go ugryść. Może na razie odłożę go na bok i dokończę pisać post.
Jedna z czytelniczek napisała, żebym umieściła zdjęcie całego pokoju. BĘDZIE! Ale nie dzisiaj. Bo musiałabym naładować akumulatorki do aparatu. Ale zamieszczę na pewno ;]
Chodzę po stronach i chodzę, szukając czegoś ciekawego. Jak na razie nic takiego nie znalazłam.
Komary mnie strasznie pogryzły, nawet SUPER maści nie pomagają.



Foto jest stare. Tutaj miałam włosy po farbowane na granatową czerń, szamponetką.

9 komentarzy:

  1. Pewnie tez bedziesz miala okazje sie wybrac, zycze Ci tego :) na komary zaadne masci mi nie pomagaja tez :(

    OdpowiedzUsuń
  2. doobry stroj ;d


    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;d
    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. na co dzień ubieram się całkiem inaczej. Tu dużo nerwów kosztowała moich znajomych by mnie przekonać, żebym założyła to na imprezę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie;]
    dziękuję za udział w moim konkursie;]

    OdpowiedzUsuń
  5. A cóż to za pomysł?
    Mnie komary też strasznie gryzą, a szczególnie, gdy popstrykam się OFF'em czy też innym specyfikiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. te wszystkie środki zamiast odstraszać to je przyciągają ;/

    OdpowiedzUsuń