piątek, 5 sierpnia 2011

W kolorze white ;]

Siemka.

Wpadłam na moment, mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe ;]
Trochę opuściłam się w pisaniu itp. Postaram się to nadrobić przez weekend ;]
Dziś mamy ładną pogodę, ale słyszałam, że ma się popsuć. TRAGEDIA ledwo słoneczko wyszło, a już deszczem straszą ;] Mam nadzieję, że to tylko fałszywy alarm ;]

Już mam post przegotowany na jutrzejszy dzień. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Trochę na czasie, przy tym co się dookoła nas dzieje. Przyda to się każdemu z was. To takie mini rady dla was. Ale to dopiero jutro.

Dziś wam pokażę zdjęcie kwiatów tej samej odmiany tylko inne kolor wersja white.
Lepsza jakość zdjęcie będzie po kliknięciu na niego ;]

Tak więc pozdrawiam i idę komentować wasze blogi ;]


4 komentarze:

  1. U mnie burza i deszcz pada
    a tak się cieszyłam ze słońca

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie ładnie :)
    super kwiatky :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest link do albumu ze zdjęciami: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.240733769289526.75844.100000587131688&l=ef7880d69a&type=1

    w razie czego zaproś mnie do znajomych.;P

    OdpowiedzUsuń