niedziela, 28 sierpnia 2011

ciao!

Ciao!


Znów program do tworzenia filmów mi szwankuje. Jestem trochę tym wnerwiona, bo nie mogę tego posklejać. Pierwszą część już wrzuciłam na neta, ale dalej się przesyła i nic. Chyba zrezygnuję z zamieszczania tego na necie, bo to bez sensu, rezultatu po prostu nie ma.


Robię jednocześnie kilka rzeczy na raz. Patrzę na wiadomości, piszę post, czytam książkę. Jeszcze dziś mam zamiar napisać kolejny rozdział książki. To podobno nazywa się podzielność uwagi. 
Ah. Jeszcze przypomniało mi się, że naczynia mnie wołają " umyj mnie". Ah jak ja kocham tą robotę. Jutro do dentysty, nie wy wiecie jak się cieszę, jak ja dawno nie byłam ;/
Jeszcze muszę zajść do szkoły i zapytać się kiedy zjazdy mamy. 


Wczoraj włączyłam telewizor i stwierdziłam, że chyba coś zobaczę. Pierwszy kanał jaki włączyłam to TVN. 
Znacie taki film jak "Dwa tygodnie na miłość"?






W czasie przerwy na reklamę, wygłupiałam się z siostrą ;D zdążyłam zrobić kilka fot ;D jak już leży w łóżku
Ale jeszcze wam nie pokażę całego pokoju, bo bym musiała posprzątać ;P





Jutro kolejna dawka ciekawych konkursów ;]

10 komentarzy:

  1. Fajny masz pokój :)
    Zapraszam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny jest ten film i fajny pokój ;D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie posiadam podzielności uwagi... Współczuję dentysty, brr. Bardzo ładny pokój, taki przyjemnie kolorowy :D

    Nie no, takiego narzucania, w sensie, że koleś lubi rude, to się farbnę, nienawidzę i w życiu tak bym się nie zmieniła dla kolesia, chyba, że miałoby mi to wyjść na dobre, albo podobałoby mi się to.
    Mam taką nadzieję.
    Również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego filmu :P
    Świetna tapeta na ścianach :D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. mhm. fanie masz w pokoju. ojj , nie zazdroszczę wizyty u dentysty. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna tapeta:) zapraszam do mnie;] bedzie milo jak ocenisz moje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego filmu, ale zawsze warto obejrzeć, nawet jak się nie wie, czy jest fajny, bo niewiele się ryzykuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ;oo jak ja nie lubię dentysty xd Możesz polubić moją strone na facebooku ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, iż robisz również kartki sama;] Takie są najfajniejsze, bo od serca. I wcale nie są gorsze, brzydsze od sklepowych;] Również obserwuje i pozdrawiam;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia.:)
    Tzn że ja wygrałam?:D

    OdpowiedzUsuń