poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Mój pokój

Siemanko ;]

Ah te słonko za oknem. Jak ja kocham taką pogodę ;]
Obiecałam kilka dni temu, że zamieszczę zdjęcie całego pokoju ;]
Na samym początku napiszę, że to nie tylko MÓJ. Jest on mały, a na dodatek musi się zmieścić tyle osób. Ale dajemy radę. Często zdarza się, że potknę się o jakieś zabawki siostry ;D Na szczęście jeszcze nie miałam skręconej nogi z tego powodu ;]

Właśnie jestem na etapie szukania czegoś nowego jeżeli chodzi o konkursy internetowe ;]
Znalazłam kilka, ale o tym później.
Teraz może wam pokaże mój, ale nie mój pokój.


Jak już widzieliście parę postów wstecz- moje łóżko ;]
Po prawej stronie mam pudła, gdzie są moje drobiazgi, podpowiem tyle, że to jest coś co pisałam kilka postów wstecz o moim pomyśle. Ale i tak nic więcej nie powiem. Pomysł kilka postów później ;D
Na następnym zdjęciu będziecie mogli zobaczyć łóżka sióstr. Ta starsza śpi na samej górze a młodsza na dole.


Tutaj zobaczycie szafę, a w niej 1 półka jest od siostry A., a następna od siostry K.
Nie mogę pominąć faktu, że mam telewizor w szafie ;D

 Gdy bardzo mi się nudzi, wyciągam z K. monopoly i gramy. Czasami wciąga nas na 3 godziny lub nawet dłużej. 

 A o to z bliska mój mały kącik ;]



Tu jest moje łóżko, a dokładnie szuflada która znajduje się pod.
Trzymam tutaj parę drobiazgów. Na pierwszym miejscu to książki, później  notes, coś do pisania, piloty do telewizora i mp3. Tam dalej widać kleje i taśmę klejącą. Podpowiem tyle, że do dotyczy pomysłu ;D




Tą książkę czytam, oczywiście jeżeli mi czas pozwoli ;]


Tu jest kolejna szuflada w której jest pościel mamy, nie mam odwagi zdjąć pościeli z kołdry i wyprać. Leży już tak trzy miesiące ;/


Tu znajdziecie foto aparatu, którym się posługuję.


Kącik na plecaki i torby...


... tu parapet i kilka rzeczy + kwiatki ;]


Wyjście na balkon...


a tu już możecie balkon zobaczyć ;]





Zwierzątko mojej siostry
 Pomidory zielone, czerwone jakie tylko chcecie ;]


Widok z balkonu ;]

 Mój telefon


To by było na tyle.

BAY 


Basieńka

11 komentarzy:

  1. kurde super masz ta tapetę na ścianie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo, pierwsze dni po tapetowaniu nie umiałam się przyzwyczaić. Czułam się jak w dżungli ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pokój i fajne roślinki;D pozdrawiam ;]odjazdowa ta tapeta ;PPPP

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten wasz pokój. Tapeta bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przytulny pokój :)
    Ej ale tego zwierzaka to na zime zabieracie z balkonu? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no aż taka okrutna to ja nie jestem ;D
    W zimę będzie nocować w kuchni, bo strasznie hałasuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny pokój aczkolwiek nie podoba mi się w cały w tapecie, ponieważ to go zmiejsza. Ja mam tylko dwa paski tapety takiej samej tylko, że fioletowej : )

    Dzięki ! Zdjęcia może i ładne ale po jakości napewno coś poszło ...

    dziękuję! również obserwóję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe , super pokój ! Podoba mi się , bardzo : )

    Obserwuję , + zachęcam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no tak .. ale ja sie fotografią zajmuję jakieś 2 lata więc umiem robić zdjęcia : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna tapeta :)
    Ja się zastanawiam nad tapetą w moim pokoju ale tylko jedną ścianę.

    OdpowiedzUsuń