sobota, 27 sierpnia 2011

To już sobota.

Hejcia.

Już od samej 6 nie śpię. Nawet nie wiem co jest tego przyczyną. Wczoraj wieczorem próbowałam zrobić pewne zdjęcia lecz mi nie wyszło, a później pewne stworzonka mi uciekło. Ale ja się nie dam, dziś dorwałam aparat i zaczęłam robi foty.Zaraz wam pokarzę jakiego nowego mam lokatora ;] Ale za nim wkleję te zdjęcie to może całkiem inny temat. Czyli...

POMYSŁ!

Nadal wam nie napiszę jaki, bo chcę was podtrzymać trochę w niepewności ;]

Całkiem z innej beczki, chciałam ostatnio wrzucić film na vimeo, ale przesyła się już 5 dni i nic. Jak się wnerwię to, to umieszczę na youtube. Wiele ludzi mnie o niego ciągle pyta. A ja odpowiadam małe komplikacje wystąpiły ;/

No to teraz fota mojego nowego zwierzątka/ lokatora, który nie płaci za czynsz, ani za wodę ;D






Prawdopodobnie później jeszcze zmienię wystrój bloga, bo coś mi się znudził. 

To pa. CAŁUSKI ;]

7 komentarzy:

  1. Ale fajny pajączek, haha :) o 6 w wakacje to bym nie wstala, hihi ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. blee ! boję się pająków :D

    zapraszam do mnie na nową notkę ;)
    www.martienna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bleeeee! Ja mam wstręt do pająków i ich nie lubie :))
    Ale świetnie powiedziałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie dziękujemy. Jejku, nienawidzę pająków, ja już zwykłej muchy czy komara się boję.

    OdpowiedzUsuń
  5. matko jak ja nienawidze pajakow... masakra.
    jesli masz ochote, to zapraszam do wziecia udzialu w konkursie u mnie. malo zgloszen a nagroda fajna moim zdaniem. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń