wtorek, 30 sierpnia 2011

Konkurs!

Konkurs!

- Słyszysz szum fal?- pytam.
- Nie.- odpowiadasz.
- wczuj się w klimat.- podpowiadam.
- gdzie w środku dnia na osiedlowym placu zabaw?
- Nie ważne gdzie jesteś, ważne, by umieć marzyć i rozmyślać. Pamiętaj.

Chichot w klasie. Do klasy wchodzi nauczycielka. 
- co was tak bawi?- pyta uczniów.
- Zastanawiamy się jakby świat wyglądał, gdyby kobiety zamieniły się miejscem z mężczyznami.
- no to podsunęliście mi pewien pomysł z organizujemy małe przedstawienie, które wyjaśni innym uczniom, że każda rola kobiety i mężczyzny jest ważna w naszym świecie.
Klasa następnego dnia przybyła do szkoły. Inni na ich widok piali ze śmiechu. Chłopaki wymalowali się, byli w spódniczkach, a dziewczyny przebrali się w męskie ciuchy. Dyrektorka wybuchła śmiechem po czym oburzyła się.


przedstawienie.
- my tylko zastanawialiśmy się jak to jest gdy zamienimy się miejscami.
- i jakie wnioski.- zapytała pani dyrektor
- zapomniałem wydepilować włosy na nogach i strasznie głupio się czuję z takim owłosieniem.
- a ja depilowałem, a przy tym wyłem w niebo głosy.- powiedział drugi.
- ja próbowałem zrobić obiad, kotlet schabowy i trzaskając w kotlet za mocno się machnąłem i rozwaliłem deskę.


Aby wziąć udział w konkursie należy obserwować tego bloga, a następnie w komentarzu do tego postu udzielić odpowiedzi na dwa pytania i podać nick obserwatora i adres e- mail. Odpowiedzi niech nie będą bardzo długie. Odpowiedzi należy przysyłać do 4 września 2011r. do godziny 13.00.
Ogłoszenie wyników w poniedziałek.

Pytania:
1. Opisz swoje wakacyjne marzenia.
2. Opisz najzabawniejszą akcję klasową.


Opis nagród jutro ;]




12 komentarzy:

  1. 1. No to tak, pierwsze marzenie: Wyjechać do Angli, spotkać się z przyjacielem z Torunia.
    2. Gra w grzybka, gdy nauczyciel stoi tyłem do klasy jena osoba wchodziła na ławkę i udawała grzybka gdy nauczyciel się obracł musiała szybko usiąść i tak po kolei :)
    nick: KarolaJn
    mail: kara95@windowslive.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim przyszłym wakacyjnym marzeniem jest dostanie lustrzanki.
    A najciekawsza akcja klasowa to taka :
    cała klasa się z czegoś się śmieje a koleżanka która siedzi obok mnie śmieje się najgłośniej. Ja nie wiedząc z czego również się śmieję . Po chwili pytam się koleżanki z czego się tak śmiejemy. A ona na to hahahahahaha, nie wiem xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nick to Tuśkax3
    A e-mail : krysztalek76@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Zwiedzić najsłynniejsze miasta świata
    2. Mój kolega skakał z ławki i udawał, że jest batmanem. :P
    nick: trueblood
    e-mail: czystakrew@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, wyprzedaże to coś wspaniałego, ja dodatkowo często 'buszuję' też w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Pojechać do Nowego Yorku no i żeby wszyscy z rodzinny byli zdrowi ; )

    2.Kiedyś chłopcy rzuci do mnie kasztanem ja ich też chciałam rzucić taak się zamachnełam i trafiłam ... ALE wprost na siostre zakonną która uczyła religii
    !

    WWIKUNIA1@INTERIA.PL

    Wikaa .

    OdpowiedzUsuń
  7. akcja klasowo, łuhuhu!:D

    może odwiedzisz mojego bloga? ;)
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję. ;)

    ii dziękuję za komentarz.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: ola
    olasurowiak@gmail.com

    1. Wakacyjne marzenia? Chyba właśnie się spełniły, byłam w Hiszpanii i zdecydowanie kocham ten kraj. Poza tym na tych wakacjach spełniło się moje największe marzenie- pies. Jednak czym by było życie bez marzeń! Na pewno chciałabym jeszcze odwiedzić Majorkę, Ibizę, Grecję.. Tak. Ale właściwie miejsce nie jest dla mnie ważne. Najważniejsze, by były to wakacje z ludźmi, których kocham, którzy są mi bliscy, wtedy na pewno wszystko będzie dobrze :).
    2. Najzabawniejsza? Jejku, nie potrafię wybrać, bo było takich WIELE. Nie jestem też w stanie przypomnieć sobie wszystkich. Ale na pewno po pierwsze: kolega siedzący w pierwszej ławce przy biurku nauczycielki grał w grę na telefonie, bardzo się, hm, powiedzmy wczuł. Nauczycielka mówi do niego: Konrad, wyłącz ten telefon albo wpiszę Ci uwagę! A kolega na to: no przez Panią się skułem! Druga sytuacja to np. jak kolega depilował sobie nogi długipisem :P. A trzecia jak na chemii kolega siedzący w pierwszej ławce napisał liścik i celowo na oczach nauczycielki przesunął go do kolegi obok. Pani chemczka szybko przejęła korespondencję i cała czerwona przeczytała zawartość: "chciałaby Pani wiedzieć co tu jest napisane" :).

    Rozumiem, że jest to drugi etap wcześniejszego konkursu? Czy to już coś innego? Bo się zgubiłam..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń