niedziela, 21 sierpnia 2011

El único momento.

Witam was dziewczyny!

Nie wiem dlaczego, ale naszła mnie dziś taka ochota wybrania się do Krakowa, fakt byłam niedawno ale nie w centrum ;/ Myślałam nawet, żeby to na SPONTANA zrobić. Spakować się zabrać jakieś drobiazgi i wyruszyć w drogę. Najlepiej by było jechać z kimś, tak dla TOWARZYSTWA. Niestety nie mam z kim ;/

Właśnie przeglądam stare foto i powiem wam, że kiedyś bardziej byłam fotogeniczna niż teraz. Ale to chyba przez to, że zbyt wiele przeszłam w życiu. I nerwy, stres robią swoje. Nawet zauważyłam, że uśmiech czasami z wielką trudnością mi przychodzi...

... dodam jeszcze tyle, że wczoraj minął 3 miesiąc od śmierci mamy. To tak niedawno, a zarazem tak długo.
Czasami siedzę i myślę, jak ja wytrzymam do pierwszej rocznicy. MASAKRA. Powiem wam jedno, niezależnie od tego jacy są wasi rodzice szanujcie ich, bo śmierć czasami przychodzi nagle i niespodziewanie. Ja nawet nie zdążyłam jej podziękować, bo miałam nadzieję, że to tylko coś niegroźnego i, że uratują ją.
NIESTETY stało się inaczej.




Moje malutkie różyczki, zroszone wodą ;]

Teraz wybaczcie idę sobie życie osłodzić ;]


13 komentarzy:

  1. Współczuje Ci z powodu mamy. Nie wiem co bym zrobiła gdyby- nie daj Boże- moja mama umarła. :(
    Uwielbiam zapach róż..
    Też mam zamiar wybrać się do Krakowa.. ale to za kilka lat. W zasadzie to chcę tam mieszkać :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi z powodu Twojej mamy... Prawda, śmierć nie zna dnia ani godziny. Ale pozbierasz się ;*
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) Też obserwuję :d

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też współczuję ... masz rację nie ważne jacy są rodzice należy ich szanować . Uwielbiam nutellę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę ta notka daje dużo do myślenia .. ;)
    Przykro mi ..

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki :) również obserwuję . współczuję z powodu mamy .

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłaś mi wielkiego smaka na Nutellę :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam czekoladę;]
    zapraszam do mnie na konkurs;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham nutelę <33333333
    Zapraszam do mnie, będę wdzięczna jak zaobserwujesz mojego bloga, ja też mogę obs. jeśli chcesz ;D

    www.asiaa-przybycien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. przykro mi z powodu Twojej mamy!, to przykre

    OdpowiedzUsuń