czwartek, 18 sierpnia 2011

Hejka.

Wreście znalazłam odrobinę czasu, by tu zajrzeć.
Na sam początek chciałabym wam podziękować za te odwiedziny i komentarze (mimo, że jest ich tak mało, ale wszystko się liczy).
Mój brak czasu to przez kilka rzeczy( moje siostry wyjechały na 5 dni na wakacje, wiec biorę się do dzieła).
- umyć okno w kuchni
- umyć okno w pokoju dużym
- umyć okno w pokoju małym.
- zrobić porządki w szafie przed szkoła u sióstr
- zrobić u siebie porządek w szafie.
- ogarnąć bałagan w kuchni
- w łazience
- małym pokoju
- dużym pokoju
- zrobić sobie półeczki
- poprzestawiać trochę mebelków, by było jakoś inaczej, wtedy o wiele lepiej się mieszka i czuje.
- wyprać pościele, koce
- wywalić niepotrzebne graty.
- iść na badania
- kupić sobie jakąś elegancką kiecke, bo jak na razie to takie ciuchy omijałam szerokim łukiem


Powiem wam sporo tego, a na dodatek zostało mi dwa dni. Muszę zdążyć, bo nie chcę by przyjechały i myślały, że tylko się obijałam. Mam nadzieję, że ta niespodzianka im się spodoba.
A teraz wybaczcie lecę robić następne rzeczy ;]z listy.

We wrześniu będę tutaj regularnie zaglądała ;]
OBIECUJĘ.

DZIĘKI, ŻE JESTEŚCIE ZE MNĄ ;]

BUZIACZKI ;*

7 komentarzy:

  1. sprzątasz za swoje siostry? Ty lepiej ucz je samodzielności, bo posprzątać to nie jest żadna filozofia

    OdpowiedzUsuń
  2. jak one posprzątają to jest jeszcze większy bałagan. ale ja posprzątam a niech im biada jak nabaładanią to będą miały przechlapane ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam Cię, ja bym w życiu nie sprzątałą za siotre, one nabałaganiły one sprzątają ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, przychodzi wreszcie taki czas, w którym trzeba zabrać się za porządki i wtedy jest ból, znam to ;D ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja cały lipiec sprżatałamw szafach i mam już dosć,a le teraz jest wszytsko na swoim meijscu poukładane i tego sie trzymam ;D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w zadaniach z listy. ;)
    i dziękuję za komentarz. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ile zadań ;d to ja tyle ich nie mam ;p zapraszam na : enchaaanel.blogspot.com , obserwujemy ? ; DD

    OdpowiedzUsuń