niedziela, 14 sierpnia 2011

Już jetem ;]

Witajcie słonecznego dnia (jak na razie) ;]

Długo mnie tutaj nie było ;/
To wszystko przez wyjazd do Krakowa. Mimo, iż to był tylko godzinny to męczący. Ale i tak jestem HAPPY! Był on we wtorek, a dziś niedziela. Ale cały czas przeżywam to co się działo ;]
Mogłam bym dużo pisać o nim. Kilka słów dodałam na moim drugim blogu. Adres znajdziecie na foteczkach ;]
Jak narazie sklejam film z relacji tego co się działo. Nie wyszło to po mojej myśli, ale dopiero zapoznaję się ze sprzętem.
Zrobiłam mnóstwo fot. niektóre się powtarzały, by mieć pewność, że większość to będą po prostu NIEWYPAŁY. Ale tylko w kościołach foty wyszły kiepskie. Tak to ful wypas. Bo były robione z aparatu FUJ FILM.

Może ktoś powiedzieć takie nic. Ale jak na mnie to ok. Grunt by super foty robił, no i dodatek to kręcenie filmów. Bo po co taszczyć ze sobą aparat i kamerę jak można mieć 2 w 1.

Trochę opuściłam się w komentowaniu, ale zaraz jak zamieszczę post zabieram się do komentowania. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem to będzie mały dodatek ;]
Teraz zamieszczę te zdjęcia dla mnie najważniejsze z wyjazdu ;] a resztę możecie sprawdzić na http://kochajacsercem.blogspot.com/




































3 komentarze: