wtorek, 30 sierpnia 2011

To znów ranek ;]

Hejka.

Właśnie wstałam wcześniej niż to było w planach. Dziś muszę jechać do psychologa i logopedy z moją najmłodszą siostrą. Może powiem, że jest wszystko ok. To są takie wizyty gdzie posiedzimy z sobie z nią porozmawiamy. Szkoła załatwiła nam tą wizytę ze względu na to, że mama zmarła w domu przy nas, pedagog szkolny obawiał się tego, że siostra może z nami normalnie rozmawiać, a w pewnym momencie zamknie się w sobie.
Po tych traumatycznych przeżyciach nie będzie chciała nic robić i zacznie się buntować. Na szczęście tak nie jest. Ale i tak musimy do niech chodzić.



A teraz kilka ifno co będzie się działo przez najbliższe dni.
1. Informacje o konkursie zamieszczę później (kilka godzin) gdy już załatwię sprawy.
2. Konkurs potrwa zaledwie kilka dni, a następnie zostaną ogłoszone wyniki.
3. Oprócz tradycyjnych postów zostaną zamieszczone także krótkie filmiki.
4. Tak jak już zamieszczałam ciekawe konkursy z internetu ;]
5. Także powstanie nowa szata graficzna bloga, troszeczkę się zmieniła, ale to nie koniec. Blog przejdzie metamorfozę ;]
6. I coś eXtra ;D



Ps. mam do was takie pytanie.
Tytuł lub tytuły waszych najlepszych książek?


To by było na tyle PAPATKI ;*

10 komentarzy:

  1. najlepsza ksiąka: "Ostatnia piosenka" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd masz tą książkę "ślub twoich marzeń"?

    OdpowiedzUsuń
  3. Trylogia Millennium i Fatum :)
    Ile lat ma Twoja siostra?

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm ja dużo czytam, ale najlepsze co do tej pory przeczytałam to : Chuda

    OdpowiedzUsuń
  5. "Morderstwo w Orietnexpressie" Agathy Chrstie, polecam fanom kryminału! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. siostra ma 10 lat ;]
    a ta druga starsza ma 17 lat

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulubionej nie mam. Tutaj są wszystkie ksiązki, większość mi się podobała www.lubimyczytac.pl/profil/51967/sylwia/biblioteczka/lista

    ./Zapraszam - www.sylwiafijolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciuuu, współczuję Ci, naprawdę, szkoda mi Was... ;(
    Ale TRZYMAJCIE SIĘ!!! Mama będzie Wam pomagać!
    :);*

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsza ksiązką to
    Córka Czarownic - Doroty Terakowskiej oraz książki Pratchetta jak Piekło Pocztowe :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń