niedziela, 18 września 2011

Witajcie ;]

Witajcie :)

Przepraszam na samym początku z małe braki.

Droga Wikaa . Jutro biegiem na pocztę i mam nadzieję, że jak najszybciej dojdzie. Wyślę to przesyłką priorytetową. Nie miałam możliwości wcześniej wysłania. Tyle obowiązków. Paczki już są zapakowane i gotowe do podróży ;]

Byłam w środę na zebraniu u siostry kiki. Jej wychowawczyni jak mnie zobaczyła zamarła. hehehe pewnie pomyślała, ale się ona postarzała ;D

Jeszcze przed wyjściem dowiedziałam się, że
ubezpieczenie 27 zł,
LOP 2 zł
TPD 6 zł
Spotkanie z  nauczycielką historii z podstawówki BEZCENNE!





Życzę miłego dzionka ;]

10 komentarzy:

  1. To jeszcze tanie macie to ubezpieczenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, dosyć tanie ;)
    Miło czasem spotkać swoich byłych nauczycieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło jest czasami spotkać nauczycieli z dawnych lat ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na Giveaway na moim blogu- do wygrania bon na zakupy w zagranicznym sklepie internetowym (wysyłka gratis) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My mamy ubezpieczenie 33,60zł macie strasznie tanio ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za komentarz :)

    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ja płaciłam za ubezpieczenie 36zł :P.
    O, to ja już czekam na nagrodę swoją:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś otagowana więcej na :
    http://wikax333.blogspot.com/2011/09/tag-must-have-od-majorki.html


    +paczka dlej nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń