czwartek, 22 września 2011

Paczki już w drodze ;]

Siemanko ;]

Zniknęłam na chwilę, ale już jestem. Tydzień męki, ale cóż podobno im więcej cierpienia tym bliżej Boga.
Już paczki są w drodze. Dodam tyle, że oprócz obiecanych nagród jest też mała niespodzianka. Trwało to tak długo, bo niespodziewanie dopadła mnie grypa i gorączka. Niby tylko 38 i 7 ale i tak bardzo osłabiona się czuję. Jeszcze mam od czasu do czasu ataki kołatania serca. Z początku było to w miarę spokojne, ale z każdym razem jest coraz gorzej.


Na jutro przygotowuję małą metamorfozę bloga.  Mam nadzieję, że się wam spodoba choć trochę ;]
Właśnie słoneczko wyjrzało za chmur. Szkoda, że tak późno, cały dzień był pochmurny. Ale i tak dobrze, że nie padało ;]


Jedna z nagród ;]
Ale niespodzianki nie pokażę, dowiedzą się nagrodzone osoby jak dotrze. 

Mam nadzieję, że poinformujecie mnie ;]



3 komentarze:

  1. Dziękuję! ;) ciekawi mnie ta metamorfoza! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, moja na górze!:P Hmm, no to czekam i oczywiście poinformuję, na pewno mi się będzie wszystko podobać:). Karteczki są cudne.
    A Tobie zdrówka! Mnie też się wredne choróbsko trzyma, ale damy radę, co by nie:)

    OdpowiedzUsuń