czwartek, 8 września 2011

Rozstrzygnięcie konkursu!

Ogłoszenie wyników.

Pytania:
1. Opisz swoje wakacyjne marzenia.
2. Opisz najzabawniejszą akcję klasową.



Prac było niewiele, ale nagrodzić muszę, bo się do tego zobowiązałam ;]


Więc na sam początek, powiem krótko o nagrodzie.
Jest to perfum FM GROUP Hugo Boss- Hugo Women i Kartka urodzinowa- Ręcznie robiona ;]


A nagrodzoną zostaje: Wikaa .


Wygranej gratuluję, a resztę zachęcam do brania udziału w następnych konkursach.




+
perfum.
Niestety nie mam foto.



Poprzedni konkurs, który był na moim poprzednim blogu.
Osoby nagrodzone to:  
ola i Blondi/Jujo 


Nagrody to perfum FM GROUP Paris Hilton- Paris Hilton+ kartka urodzinowa- ręcznie robiona




Prosiłabym osoby, które wygrały o przesłanie dane adresowe na który ma zostać wysłana nagroda.


Adres e- mail: maksymaniemy@onet.pl


Dziękuję i gratuluję ;] MAM NADZIEJĘ, ŻE NAGRODY  SIĘ BĘDĄ PRZYNAJMNIEJ W POŁOWIE PODOBAĆ ;]

10 komentarzy:

  1. No, to jest na maxa wkurzające... dlatego lepiej, niż do antykwariatu, odsprzedać książki koledze/ koleżance z młodszej o rok klasy, o ile właśnie nagle wszystkich ksiażek nie zmienią ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej, bardzo ładne kartki :)

    Biorę udział w konkursie na najlepszy zestaw do szkoły. Gdybyś chciała oddać na mnie głos to byłabym Ci bardzo wdzięczna :) Aby to zrobić, musisz kliknąć przycisk LUBIĘ TO, który znajduje się pod moim zdjęciem na tej stronie:

    http://www.edusiec.pl/Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kartki;] pozdrawiam i zapraszam na post o surrealizmie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, wygrałam! :o wow.. ekhm, dzięki, już wysyłam dane, super, bardzo się cieszę, piękne kartki:). I gratuluję pozostałym!

    OdpowiedzUsuń
  5. KURCZE, chyba podałaś zły email, bo jak wysyłam to mi go wraca i pisze, że jakiś błąd i nie może dotrzeć:(((

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wysłam mój email to WWIKUNIA1@INTERIA.PL


    dziękuje ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że przegapiłam konkurs :( Czekam na następny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgubiłaś "L" w emailu, wysłałam jeszcze raz, mam nadzieję, że doszło?

    OdpowiedzUsuń
  9. I znów nic nie wygrałam.. ehh..
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń