wtorek, 13 września 2011

Dzień

Hejka.

Pogoda dopisała, grunt, że nie padało ;]
Ciężkie jest życie. Czasami są te lepsze dni, ale ulotne. Póki co jest dobrze, ale nie jest super.
Nie tak wyobrażałam sobie życie 20- latki. Inni imprezują, bawią się, podróżują... A ja mam mnóstwo obowiązków. Gdy coś idzie nie tak to moja winna. W kilka miesięcy musiałam się nauczyć życia i doświadczenia osób, które przeżyły 60 lat, a ja mam tylko 21.
No cóż zazwyczaj życie pisze odwrotną historię niż byśmy tego chcieli.



Fota zrobiona kilka lat temu



9 komentarzy:

  1. No niestety tak to w życiu bywa, że jedni mają idealnie a drudzy pod górkę. Trzeba sobie umieć radzić z przeciwnościami. Los rzuca nam kłody pod nogi ale nie wolno zapominać, że możemy zrobić potem z nich użytek :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz za to silniejsza w przyszłości! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba wierzyć, że będzie lepiej :))
    ładne zdjęcie :)) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcie :) fajna tapeta w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy przyjdzie moja wygrana ? ;>

    OdpowiedzUsuń