sobota, 3 września 2011

Mój przystojniaczek ;]

Hejka.

Choroba jak narazie mnie nie opuszcza. Dziś na szczęście gorączki nie mam, ale głowa mnie boli i to bardzo mocno. Dziś znalazłam pewien konkurs i prawdo podobnie będę w nim startowała. Jest to konkurs na napisanie bajek, dla dzieci. Miałam takich kilka, więc będę próbowała, a nóż się uda. Także nowe się pojawią, bo nie ma ograniczeń prac ;]

Jakiś miesiąc temu próbowałam swoich sił jako fotograf dziecięcy, nie no żartuje. Ale zrobiłam kilka fotek pewnemu przystojniakowi. Żeby post nie był bez fotki to dodam jedną z najlepszych.
Powiem jedną rzecz, że takiego dziecka nigdy w życiu nie widziałam. Jak tylko widzi moją (10-letnią)siostrę to ma największy rogal na twarzy. My z moją chrzestną śmiejemy się, że zakochał się we swojej cioci ;D



A teraz wybaczcie idę się kurować ;]

Bardzo dziękuję za wszystkie POZYTYWNE komentarze.

8 komentarzy:

  1. Słodziaczek!
    Ja spróbuję i w roku akademickim nie żuć- myślę, że będzie łatwiej, niż teraz, bo wiem że nie będę miała ani czasu ani możliwości po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodkie dziecko! Uwielbiam dzieci:). Aha, no i powodzenia w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale słodziaak !!! :)))
    no i też ładne zdjęcie

    http://natalia-h.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. słodki:)
    zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania żel oczyszczający firmy Avene.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki ładny chłopczyk :DD ;*
    zdrowiej szybko ; > (( ;
    zapraszam: enchaaanel.blogspot.com / . ;]

    OdpowiedzUsuń