sobota, 10 września 2011

WEEKEND

Siemanko !


Wpadłam tylko na krótką chwilkę, bo muszę posprzątać, obiad ojcu zrobić na 11, bo do pracy o 12.30 wychodzi, siostrę na dzieci MARYI zaprowadzić, zakupy itp. Mam gości, rodzinka wpada w odwiedziny ;]
Zdążyłam już 3 małe słodkie bułeczki z pasztetem zjeść. Lubię takie słodko- słone ;P
Ale to nie koniec dziwactw w moim życiu ;D

Już niedługo dzień chłopaka. Macie plany na jakieś prezent na tę okazję dla męskiego otoczenia?
Obdarujecie prezentem chłopaka czy kolegi?
Czy po prostu nie obdarujecie nikogo?
Proszę o odpowiedź (będę bardzo wdzięczna), bo to bardzo ważne i potrzebne do następnego konkursu ;]

Teraz coś słodkiego ;]







9 komentarzy:

  1. Dziękuję za komentarz, chyba jedyna chociaż trochę go przeczytałaś :) Dobrze, że przypomniałaś mi o dniu chłopaka, bo kompletnie zapomniałam! Ale nie wiem czy go czymś obdaruję, bo 26 obchodzimy 4 lata bycia razem i na tej okazji się skupię.
    Ja również obserwuję, i pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja żadnego chłopaka nie obdaruję.

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba przyjacielowi coś kupię, ale nie mam zupełnego pomysłu co xD :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chłopaka nie mam, więc ten problem z głowy. Bratu i tacie zazwyczaj na tę okazję nic nie kupuję. Za to trzeba będzie obdarować kolegów z klasy:).

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam chłopaka ii nie wiem co mu kupię. :( nie mam żadnego pomysłu. ; /

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam planów ;(
    a chłopak hm jest jeden na horyzoncie ;D
    buziaki
    http://www.beeautifullly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaq chyba nie będę obdarowywać chłopaków ...
    Obdarowałabym swojego chłopaka .. Ale aktualnie go nie mam ;P .
    A kolegów nie będę ;0 .
    Ale wiesz ... to twoja decyzja ..
    Jak miałabym obdarować wszystkich przyjaciół płci męskiej to bym nie wyrobiła na forsie ;) .
    Zapraszam do mniie na :
    http://diary-official.blogspot.com/

    Dodajemy .?

    OdpowiedzUsuń