czwartek, 6 października 2011

Remont

Witajcie ;]

Długo nie pisałam. Jest mnóstwo rzeczy do załatwiania, a doba trwa tylko 24h.
No nic zamiast rozpisywać się na temat tego jakie życie jest ciężkie to może napiszę pozytywy ;]
Zaczęłam już od wczoraj remont pokoju mojego mieszkania. Jak na razie idzie mi nieźle.
Dziś tylko pocięłam kilka pasów tapety ;]

Właśnie szukam jakiś promocji jeżeli chodzi o miksery z misą. Znalazłam jeden mikser który mnie zaciekawił. Kosztuje 215 zł.Nie jest to plastikowy tylko już taki lepszy. A przydałby mi się, bo mój ledwo zipie, a nie mam na czym kremu ubić tylko muszę kupować gotowe krem z Oetkera.






* Fotki pochodzą z mojego drugiego blogu ;]

12 komentarzy:

  1. o, masz drugiego bloga, nie wiedziałam :) fajnie :) fakt, dobra jest za krótka ;p miłego wieczoru również! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna tapeta :) Nieźle się napracowałaś ale chyba było warto? :]

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy wzór na tapecie ! : ) Też zamierzam przeprowadzić remont w moim pokoju niestety nie wiem jeszcze kiedy. !! Ale ogólnie jest super !

    natalia-h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no, jesteś zajebista, podziwiam Cię! Świetna tapeta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna ta tapeta |! też taką chcę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo dzięki . a jaki efekt ci wyszedł ? masz jakieś fotki z tym kolorem ?? :p oo jaka śliczna tapeetaa ! pozdrawiaam ;* ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mieszkam sama, to jest moje mieszkanie, które stoi narazie puste. Jest moje, ale ze względu na sytuacje w rodzinie nie mogę się przeprowadzić

    dzięki za komentarz ;]

    OdpowiedzUsuń