czwartek, 27 października 2011

Czas nieobecności ;]

Witajcie.


Przepraszam, że zaniedbuję blog i was (bo nie komentuje). Ostatnio w ogóle nie jestem na necie. Jedyną formą komunikacji jest gg w telefonie i nic po za tym.

Spojrzałam przed chwilką na ankietę.
Kolejne pytanie na które chcielibyście bym odpowiedziała to: Czy mam chłopaka?
Powiem tak- na chwilę obecną nie. Ale na horyzoncie kręci się ktoś. Nie wiem czy będziemy razem. Mam się z nim spotkać w poniedziałek. Choć oboje chcemy mieć drugą połówkę to jest pytanie czy mimo wszystko pasujemy do siebie.

To może by było na tyle, bo właśnie pisze post w czasie przerwy podczas pisania książki.
Mam do was prośbę, byście głosowali w ankiecie na pytania, które mam odpowiedzieć, bo dzięki temu odpowiem na kolejne. Widzę, że nie ma na razie przewagi następnego pytania.

Jeżeli macie pytania, chcecie pogadać lub podzielić się swoimi uwagami to zapraszam do rozmowy przez gg 38875760.


Pozdrawiam was wszystkich ;] BUZIACZKI

6 komentarzy:

  1. No, troszkę Cię nie było :) ;) ja też nie mam chłopaka, ale właśnie- zawsze powstaje to pytanie, czy pasujemy do siebie. Zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się. Mi też brakuję na wszystko czasu..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, bo bardzo zależy mi na Waszej opinii pod ostatnią notką.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też czasu brakuje: szkoła, dom, szkoła, dom

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze że wróciłaś brakowało tu twojej nieobecności ;D pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ;)) noo brakowało mi czytania Twojego blo :)

    OdpowiedzUsuń