piątek, 29 lipca 2011

Ponownie

Zrobiłam już obiad. Słoneczko świeci, temperatura w miarę odpowiednia.
Wyszłam na moment na balkon, by odetchnąć troszkę świeżym powietrzem. Jest cudownie.
Co ja jeszcze chciałam napisać?... A już wiem, chciałam wam podziękować za komentarze. Blog jest na etapie tworzenia się, jestem zaskoczona, że na tym etapie jest tyle odwiedzających. Gdy prowadziłam poprzedniego początki były marne. Na dzień weszło 4/9 osób.


Z chęciom podzieliłabym się z wami tymi czakoladkami ;]
W tej zakładce znajdziecie trochę info o książkach. Dziś zamieściłam tą, którą zamierzam kupić w najbliższym czasie. Lecz marzeniem jest całkiem inna, ale to dopiero w późniejszych postach.

_________________________________________

Teraz już muszę was przeprosić, bo kolejne domowe obowiązki czekają ;]
Życzę wam wszystkiego dobrego ;]

11 komentarzy:

  1. :) temperatura dziś jest świetna hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ta pogoda - raz fajna raz nie
    i to ma być lato?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba tez powinnam w koncu wziac sie za domowe obowiazki oO

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny blog :)
    Oczywiście dodałam go do obserwowania
    Liczę na to samo ♥
    U mnie też jest dziś ładna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też czasmi robię obiad. ale osatno mam bardzo mało czasu :)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też dzisiaj jest ciepło,nareszcie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za komentarz. a czemu nie lubisz swoich urodzin? fajną bluzę dostałaś?

    też tak miałam prowadząc inne blogi :(
    książka zapowiada się ciekawie..

    OdpowiedzUsuń
  8. http://fashionandlife18.blogspot.com/
    http://fashionandlife18.blogspot.com/
    cos dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję osiągnięcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super <3
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1744745989 - Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń