sobota, 30 lipca 2011

Pomidor

Witajcie ;]

Już jestem dostępna, lecz tylko na moment. Weszłam by znaleźć jakieś nowinki na necie i zamieścić. No więc jak na razie nic interesującego nie znalazłam. Ale to przecież nie jest koniec świata... Na pewno tu coś dodam, ale to troszkę później. Zamieściłam w zakładce horoskopy na dziś i jutrzejszy dzień ;]
Właśnie jestem w trakcie czytania książki i skończyć jej nie mogę, bo zawsze coś się pojawi.
Ale do rzeczy. Dziś wyszłam na balkon i zgadnijcie co zobaczyłam?
MAM POMIDORKA. Czerwoniutki tylko go zjeść ;] Ja co prawda nie lubię pomidorów, ale tacie na kolację mogę dać ;]


We wtorek byłam z Anią i Karoliną w agorze. No i oczywiście nie obeszło się bez wejścia do kina cinema. Ze względu na to siostra się domagała, że chce iść na auta 2 3D to stwierdziłam, że mnie to również dobrze zrobi. Bo nie ma w tym nic złego jeżeli od czasu do czasu sobie na bajkę popatrzę ;]

Było super, poczułam się jak małe dziecko, którego ogarnia wielka radość ;]

Kolejny film, który się zapowiada to SMERFY ;]

__________________________________


Dobra ja mykam, później może jeszcze wpadnę ;]

PS. ZAPRASZAM DO OBSERWACJI ;]

10 komentarzy:

  1. Agora to w Bytomiu no nie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oo Pomidorek, tylko jeden? :D
    zapraszam do mnie, bedzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie! ale są ludzie, którzy w nie wierzą i to dla nich. choć nie mogę powiedzieć, że mówią nieprawdę. kilkanaście razy z rzędu po tym jak zaczęło się dziać źle kuzynka mi powiedziała, bym przeczytała to co było w horoskopach. nigdy na przód nie czytam co bedzie, bo moim zdaniem to przynosi pecha. czysty zbieg okoliczności? nie wiem i tego się nie dowiem

    OdpowiedzUsuń
  4. No nareszcie mogę tu wejść, bo wcześniej pisało, że nie mam zaproszenia, czy coś:). O, zazdroszczę pomidorka. A bajki są fajne! Ja lubię oglądać:).
    Aha, a kiedy dalsza część konkursu?
    i obserwuję oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam właśnie kiedyś na otwarciu, ale powiem Ci, że połowa sklepów zamknięta była i nudy hhaha :) Teraz to nie wiem jak jest ^^

    OdpowiedzUsuń