piątek, 29 lipca 2011

Piątek.

IMIENINY: Faustyny, Marty, Olafa

Hejka.
Imieniny: Faustyny, Marty, Olafa- więc życzę wszystkiego dobrego.



Wczoraj na wieczór nie zdążyłam wejść, podłam zaraz po wejściu do pokoju ;] Byłam u mojej chrzestnej. Ta oczywiście musiała mi wręczyć prezent urodzinowy. SPOKO, ale to nie było konieczne.
Dostałam kartkę i pieniądze, bym sobie coś kupiła ;] tylko CO?
Książki? Hmmm... eee tą co ja chcę to kosztuje 75, braknie.

Ale wracając do dzisiejszego dnia, to pogoda coś niezbyt się dobrze zanosi ;(
Ale z drugiej strony to może i dobrze, bo będę miała czas napisać kolejne rozdziały ;] mojej książki.
A pro po nowego bloga to możecie sprawdzić swój horoskop na dziś!
Także szykuję nowe nowości, ale to dopiero później. 

Teraz chciałabym wam życzyć miłego dnia ;] Na pewno zajrzę tutaj później...


Teraz idę jeść śniadanie ;]



4 komentarze:

  1. ja tez tak mam że zawsze co chce to mi braknie kasy :)
    Pozdrawiam Iloncia. :D
    Zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. również dodaje do obserwowanych :) fajny blo :)

    OdpowiedzUsuń