sobota, 19 listopada 2011

Nie dałam rady! Nie dalam!

Cześć!

Nie dałam rady! Nie dałam!
O co chodzi?
Zrobiłam sobie test ile wytrzymam bez zamieszczania postów i czytania waszych blogów. Niestety nawet miesiąc nie minął. Miałam w planach zawiesić pisania bloga, ale najpierw musiałam sprawdzić na ile się ten pomysł zda.
Więc informacja taka- BĘDĘ NADAL PISAŁA.


Przeczytałam komentarze do poprzedniego postu i dziękuję oczywiście za nie. I już na dzień dzisiejszy piszę, że na 100% pokażę foty całości.
Takim + będzie wystrój, który przygotuję na przyjęcie.
Niestety trzyma mnie żałoba, więc energicznie bawić się nie mogę, ale to nie powód, by nie zrobić przyjęcia, Pogadać, pośmiać się ze znajomymi. Oczywiście ograniczam się tylko do tego, ale moim gościom tego na bank nie zabronię.
Długo myślałam nad tym, bo bałam się krytyka ludzi, którzy nas znają i są bardzo pobożni.
JAKIE WNIOSKI?
Dokładnie dziś w nocy o 2.48 mija 6 miesięcy od nagłej śmierci mamy.
Więc moim usprawiedliwieniem jest to, że najbliższe miesiące już za mną.

Mam dla was małą niespodziankę. Zamieszczam fotę zaproszenia, które do gości zostały wysłane.
I druga wstawię filmiki, które zmontowałam. Przedstawiają one jedną wycieczkę na której byłam pod Krakowem. A także jednego miejsc, które odwiedzam najczęściej. Post który to miejsce opisywałam link ;]







Kalwaria w Piekarach Śkąskich.





WYCIECZKA







10 komentarzy:

  1. Blog uzależnia i to silnie!

    Ludzie zawsze będą gadać, gdyż nie mają nic ciekawszego do roboty, a lubią sobie tym podbudowywać własne ego i wartość. Żałosne.

    Ładne to zaproszenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie , że nów piszesz , zapraszam.! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)
    Dobrze, że nie zawieszasz :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tobą . Blog całkowicie nas uzaleznia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak, blog uzależnia. Dobrze, że nie zawieszasz.A ludźmi się nie przejmuj.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie , że znów jesteś. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymaj się ;* Miłej imprezy ;)
    Dzięki za komentarz, pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ooj xd. ojj xd.
    najważniejszez, że fajny blog prowadzisz xdd.
    Zapraszam do siebie;d.
    ii oczywiście obseruję:>>> xd.

    OdpowiedzUsuń