wtorek, 29 listopada 2011

Netbook

Witajcie ;]




Zamierzam już niedługo zakupić netbooka, ponieważ laptop jest dużo cięższy i większy. Sprzęt będzie przeznaczony tylko do pisani i przeglądania plików. Raczej nie jestem za grami na nim, bo wiem z doświadczenia, że często przez nie mój laptop się zacina.
Z netbookiem można wszędzie się poruszać i nawet się tego nie odczuje. Komfort jest taki, ze w każdym momencie mogę coś napisać. A to jest wielki plus przy pracy nad książką.

Mam dla was pytanie- macie netbooki, albo wasi znajomi, jak tak to jakie polecacie?
Każda informacja jest cenna ;]



Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;]

2 komentarze:

  1. Ja nie mam notebooka. Nie widziałam jeszcze tego cudeńka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie NN. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam netbooka, Samsunga N130 i powiem szczerze, że gorąco polecam! Jest lekki, mały, mobilny - można go zabrać dosłownie wszędzie i to w nieco większej torebce. Minus taki, że wiadomo - ekranik jest mały, ale jeśli chcesz tylko go używać do pisania i przeglądania plików, to polecam ;-)

    http://adivineeradication.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń