środa, 14 grudnia 2011

chora i zmęczona

Hejcia!

Piszę do was bardzo szybko, bo nie jestem w stanie (zaraz muszę się położyć)
Powiem tak, że chyba do końca roku nie dam rady nic pisać.
Choroba niestety nie pyta się kiedy może przyjść.

Mam kolkę nerkową, to jest bardzo bolesne. Ja na szczęście jestem na zastrzykach przeciwbólowych (pomaga)
Ale to nie wykluczone, że jeszcze przed świętami wyląduję w szpitalu.
Jest już lepiej, ale nadal jestem bardzo osłabiona i wyglądam jak chodzące zombi. Nie umalowana, krzywo uczesana po prostu nie mam sił na nic.

Może znajdę osobę, która będzie tutaj zamieszczała notki, ale nie mówię na 100%

więc dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze ;]

6 komentarzy:

  1. Współczuję.
    Szybko wracaj do zdrowia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku nie wiedziałam nawet że coś takiego jest O.o skąd to się w ogóle wzięło u Ciebie?
    szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :*

    adivineeradication.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń